טיפול פסיכולוגי במרכז

חיפשת פסיכולוגים מומלצים באזור המרכז?
המדריך הבא יעשה לך סדר בנושא טיפול פסיכולוגי ליד הבית.

טיפול פסיכולוגי במרכז איור

טיפול פסיכולוגי לילדים במרכז

המדריך הישראלי לטיפול פסיכולוגי מספק לכם מידע רב בנוגע לטיפולים פסיכולוגיים, ומספק גם רשימת פסיכולוגים מוסמכים מעולים במרכז ובמיקומים נוספים בארץ. ביניהם ניתן למצוא גם פסיכולוגים מומלצים שמתמחים באופן ספציפי בעבודה עם ילדים וילדים בגיל הרך וצברו ניסיון רב באבחון וטיפול בילדים.

טיפול פסיכולוגי לילדים מתבסס במידה רבה על טיב התקשורת בין הפסיכולוג לילד ומשלב גם הדרכת הורים וטיפול במשחק, וזאת במטרה לאפשר טיפול מקיף ומדויק בכל בעיה איתה הילד מתמודד. אתם מוזמנים לבדוק את רשימת הפסיכולוגים באתר ולבחור את הפסיכולוג המתאים לכם ביותר.

פסיכולוגים מומלצים לפי שכבת גיל באזור המרכז

טיפול פסיכולוגי במתבגרים במרכז

בני נוער מתמודדים או עשויים להתמודד עם קשת רחבה של סוגיות ובעיות פסיכולוגיות בבית, בית הספר ובמסגרות נוספות. טיפול פסיכולוגי למתבגרים במרכז יעזור להם לתפקד טוב יותר בהווה ולתפקד טוב יותר כמבוגרים בעתיד. הוא יסייע להם להבין את עצמם, לפתח מודעות עצמית גבוהה, לזהות את נקודות החוזקה שלהם ולפתח ביטחון עצמי איתן.

אצלנו באתר תמצאו פסיכולוגים מוסמכים ומומלצים שמתמחים בעבודה עם מתבגרים ובני נוער, ויודעים ליצור איתם קשר מועיל ומפרה, שמבוסס על אמון, כנות ופתיחות. זוהי נקודה חשובה מאוד עבור בני נוער, שפעמים רבות מרגישים שלא מבינים אותם או שאין להם אוזן קשבת, או שהאוזן הקשבת שכן יש להם לא באמת יכולה לעזור להם או להבין אותם.

שאלות ותשובות בנושא פסיכולוג מומלץ לטיפול רגשי באזור המרכז

טיפול פסיכולוגי למבוגרים במרכז

באתר שלנו תוכלו למצוא פסיכולוגים מנוסים במתן טיפולים מעמיקים למבוגרים במרכז הארץ, כמו טיפול פסיכואנליטי וטיפול דינאמי, וכמו כן גם טיפולים ממוקדים וקצרי-מועד כמו טיפול פסיכולוגי CBT. תוכלו למצוא גם מטפלים המתמחים בטיפול זוגי ובטיפול משפחתי, שמטרתם לשמור על המסגרת המשפחתית ולשפר את חיי המשפחה.

חשוב להתאים בין הפסיכולוג לבין המטופל מבחינת שכבת גיל, אך גם מבחינת סוג הטיפול ושיטת הטיפול. יכול להיות שמתאים לכם סוג טיפול פסיכולוגי מסוים, ולכן כדאי לבחור בפסיכולוגית שמתמחה במתן הטיפול הזה. אם אתם מחפשים לחילופין טיפול קבוצתי או טיפול זוגי, מומלץ לבחור בפסיכולוגית שעוסקת בכך בשגרה ותיתן את המענה המדויק ביותר לצרכים שלכם.